سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیام رهبر

مبادا حرکت انقلابی جوری باشد که بتوانند تهمت افراطی گری به او بزنند. از افراط و تفریط بایستی پرهیز کرد. جوانهای انقلابی بدانند، همان طور که کناره گیری و سکوت و بی تفاوتی ضربه میزند، زیاده روی هم ضربه میزند. مراقب باشید زیاده روی نشود
امام خامنه ای مد ظله العالی

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه
تصاویر

بازدید: همین الان

نگاه تو

------------------------------------
حضرت آیت الله مجتبی تهرانی ره

------------------------------------
لحظه دیدار

------------------------------------
نیاز دل

------------------------------------
خانه خورشید

------------------------------------
در انتظار نور

------------------------------------
عطش

------------------------------------
قبولم کن

------------------------------------
چشم من

------------------------------------
باید...

------------------------------------
آقــا...

------------------------------------
مرا میخواند
11:20 عصر

نامه ای به برادر شهیدم

جمعه 89/9/12

 

برادر شهیدم سلام

حالت خوب است؟ حتما جوابت این است که اگر شما بگذارید ، اما نه تو که   “عند ربهم یرزقون  ”ی با این شرایط حتما حالت خوب است .   “  خوشا به‌حالتان “این چند کلمه را خیلی اوقات خطاب به شماها به‌کار می‌برم، نه به‌خاطر اینکه "شهید" هستید و عند ربهم یرزقون‌ید، بلکه به‌خاطر اینکه "وظیفه"تان را به درستی تشخیص دادید و به هدفتان رسیدید. این روزها فقط به دنبال سنگ صبوری میگردم تا حرف دلم را به آن بزنم ، بهتر از تو کسی را پیدا نکردم . من را میشناسی؟ چند باری به گلزار آمده ام به مزارت سر زده ام اگر به جا نیاوردی  مهم نیست همین که من تو را میشناسم کافی است ! من تو را خوب میشناسم ! من تو را از فیلم های حاتمی کیا و ملاقلی پور و اخیرا هم دهنمکی شناخته ام به نظرت این شناخت کافی است ؟ میخواستم بیشتر بشناسمت کتاب خواندم ، پای صحبت هم رزمانت نشستم سر تا پای وجودم گوش شده بود اما انگار حرف تازه ای برای زدن نداشتند حرفهایشان به دل نمینشست باز هم نشناختم . بگذریم خبرهایی برایت دارم این روزها همه جا حرف از شما هاست نیستید ببینید از نام ونشان شما که میخواستید بی نام و نشان بروید چه استفاده ها که نمیکنند،.تو نیستی که ببینی بعضی همرزمانت ، تو و دوستان شهیدت را فراموش کرده اند و کسانی مدعی حمایت از شما شدند که بویی از معرفت شماها نبرده اند .

تو نیستی که ببینی این روزها ،از دید بعضی ها  صحبت کردن از  شما و زنده نگهداشتن یاد و نام شما  مرده پرستی است .
چرا میگویم نیستی که ببینی … وای برمن . میدانم که هستی و میبینی . شکی نیست . این روزها سخت به دنبالت میگردم ولی هرچه بیشتر میگردم کمتر پیدایت میکنم ، چطور پیدایت کنم ؟ شلمچه امده ام ، فکه ، دوکوهه ، شرهانی ، چزابه و ... هرکس تو را جوری دیده بود و من فقط گاهی احساست میکردم اما هنوز نشناختمت .

برادرم ، زمانی که برای اولین بار گام در سرزمین عشق وشهادت گذاشتم ، بارها و بارها میگفتم که کاش که این فاصله را کم کنی . . . کاش که این فاصله را کم کنی . . . و خوب میدانی که چه میخواستم .

دیگر فیلم های دفاع مقدس را نمیبینم چون هرچه بیشتر میبینم از شمادورتر میشوم ملاقلی پور که دیگر نیست فیلم های دهنمکی را هم نمی پسندم حاتمی کیا هم که میگوید دیگر نمیشود در حوزه ی دفاع مقدس فیلم ساخت .دیگر حاتمی کیا را هم نمیشناسم .

برادرم سلامم را به سید شهیدان اهل قلم برسان و بگو نمیدانم اگر روایت فتحت نبود معلوم نبود ما الان باید چه میکردیم سلامم را به چمران برسان و بگو که هنوز هم نقاشی ها و نوشته هایش برایم هزار حرف نگفته دارد سلامم را به باکری برسان و بگو این روزها بعضی سر خونت که با عشق و ایمان فدای امام کردی طلب کارند سلامم را به همت برسان و بگو دوست دارم دنیا را از دریچه ش چشمان او ببینم سلامم را به خرازی برسان و بگو به داد ما نمیرسی همشهری ؟ بیشتر هوایم را داشته باش که سخت محتاجم به همه سلام برسان و بگو به داد ما جوانها برسید مگر ما جوانان همان وطنی که برایش جانتان را دادید نیستیم ؟ بگو اینجا همه مرده اند شما باید کاری کنید. راستی آقا اینجا بسیار غریب است بسیار برایش دعا کنید .

 

 


نوشته شده توسط: کنیز مادر

موضوع:

درباره
آخرین نوشته
آرشیو
دوستان
پایگاه ها
     پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
     پایگاه اطلاع رسانی آثار حضرت آیت الله مصباح یزدی
    پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی
     پایگاه اطلاع رسانی آثار آیت الله بهجت
     سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی
     قرارگاه سایبری محمد رسول الله ص
آمار وبلاگ

    بازدید امروز: 19
    بازدید دیروز: 31
    کل بازدیدها: 273731
    تعداد کل یاداشته ها : 51
    103/1/10
    10:15 ص